دسته‌بندی نشده

آموزش تولید روغن حیوانی در منزل

آموزش تولید روغن حیوانی

طرز تهیه روغن حیوانی یکی از تکنیک هایی است که هر کدبانو خانه دار باید آن را یاد بگیرد. روغن حیوانی یکی از سالم ترین نوع چربی ها می باشد که از فرآورده های شیر می باشد . در این مقاله در سایت کورد سوغات قصد داریم به صورت تصویری طرز تهیه روغن حیوانی را آماده کرده ایم. قبل از اینکه فیلم تولید روغن را مشاهده کنیم لازم است اطلاعاتی در مورد روغن حیوانی به دست بیاوریم.

آموزش تولید روغن حیوانی

در واقع یکی از خوراکی های سالم که در اغلب خانه ها پیدا می شود روغن حیوانی می باشد که در ایران به روغن کرمانشاهی مشهور است.روغن حیوانی حاوی اسید های چرب امگا 3 و ویتامین آ می باشد. که برای سلامت گوارش و پوست بسیار مفید است . اغلب متخصصان پوست برای بیماران پوستی مصرف روغن خوراکی را توصیه می کنند.

ارزش غذایی روغن حیوانی

تمامی مواد مغذی یعنی مواد ضد قارچی و ضدباکتریایی را می توان در این روغن حیوانی پیدا کرد بهمین منظور است که متخصصان پوست برای سلامتی پوست بیماران خود آن را توصیه می کنند.یکی از مهمترین دلیلهایی که باعث شده است این روغنها ارزش بالایی داشته باشد ، چربی های اشباع شده است که می توان گفت 8.1 گرم چربی اشباع شده دارد.

این چربیها طعم و بوی دلنشینی به غذای کدبانوها می بخشد برای همین است که بیشتر کدبانوها به دنبال طرز تهیه روغن حیوانی می باشند زیرا برای سلامتی بسیار مفید است ، کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه می شود و خواص دیگری که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت روغن در منزل

خواص روغن حیوانی

1-کاهش وزن
بسیاری از افراد از اضافه وزن رنج می برند یا با کلسترول مشکل دارند. از آنجا که روغن حیوانی بسیار مفید تر از چربی های دیگر است هضم آن نیز به مراتب اسان است. از دیگر خواص آن این است که می تواند کلسترول روده را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهد. پس به افرادی که از اضافه وزن رنج می برند توصیه می کنیم حتما از این روغنها استفاده کنند.

2- سلامتی پوست و حفظ طراوت چهره
همانطور که در مقاله نیز بیان کردیم اگر به دنبال سلامت پوست خود هستید باید روغن حیوانی را در چرخه غذایی خود بکار بگیرید. برای همین است که این مطلب را با عنوان طرز تهیه روغن حیوانی منتشر کردیم. زیرا این روغنها یک مرطوب کننده بسیار خوب می باشد که علاوه بر مصرف خوراکی می توانید آن را به پوست خود بمالید و آن را ماساژ دهید تا پوست زیبا و باطراوتی داشته باشید.

فیلم تولید روغن حیوانی در خانه

3- درمان سرفه
این نوع درمان از درمان های بسیار قدیمی می باشد که می توان بهترین درمان خانگی برای سرفه یاد کرد. شما می توانید با طرز تهیه روغن خانگی که در این پست به صورت فیلم برای شما آماده کردیم آشنا شوید سپس با تولید آن به درمان سرفه در خانه بپردازید.

4 – درمان و بهبود یبوست
افراد زیادی از یبوست رنج می برند و از این مشکل همواره نالانند کافیست آنها هر روز یک لیوان شیر را با یک قاشق مرباخوری روغن حیوانی مصرف کنند . مصرف این دو با هم باعث افزایش متابولیسم شده و بشدت به کاهش یبوست کمک می کند. پس اگر شما هم از یبوست یا سرفه رنج می برید طرز تهیه روغن حیوانی را با دقت مشاهده کنید تا در مواقع گوناگون از آن استفاده کنید.

طرز تهیه روغن جیوانی

در این بخش شما را با طرز تهیه روغن حیوانی آشنا می کنیم تا با کمک آن خودتان در خانه به تهیه این روغن بپردازید اما چنانچه موفق به تولید نشدید می توانید این محصول را از سایت کوردسوغات سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *